Merhaba 🥰 36+4 haftalığız . Haftaya sezeryan için gün alacağız nasip olursa . 2. Evladım olacak ve doğumda tüpleri bağlatmayı düşünüyorum . Bilgisi olan fikir vermek isteyen var mı ? Riskli diyorlar menopoza erken girersin diyorlar … kafam karışık . 2. Evladım ama bu benim 3. Sezeryanım olacak . 1. Yumurtalıklarda kis vardı o yüzden kesildim .. tüpleri bağlatma konusunda fikirlerinize ihtiyacım var ..