Iremnurr18 Merhaba hanımlar ben 8 haftalık gebeyim bugün doktora gittim bebişimin gelişimi iyi ama kalbi 171 atıyordu hafta geçince artıyomu normalmi ??
Pelinbyrktrlr Iremnurr18 120-180 arası normalmiş benim de 7+1de 154tü o zaman sormuştum böyle söylemişti için rahat olsun olumsuz bir durum olsa doktorun söylerdi zaten