Bahem Canım o kadar takıyorum ki kafama. Ben biraz pimpirikliyim bu konularda. Aklıma gelen başıma gelir o yüzden çok korkuyorum. Ya bebeğime bişey olduysa? Cuma günü kontrole gidicem. Belli olur di mi? Düşünsene yanlış iğne yaptığını? Çocuk ya ölür ya sakat kalır. Allah korusun görüyoruz suyuyoruz haberlerde böyle şeyler. Hep en kötüyü düşünüyorum bu huyumu sevmiyorum ama elimde değil😣😣😣