Moonse_rose Arkadaşlar bana yarın şeker yükleme yapılacak, doktor aç gel dedi. Ama ben açlığa hiç dayanamıyorum , elim ayağım titriyor. Nasıl dayanırım bilmiyorum. Bu test nasıl yapılıyor? Kaç saat aç kalmam gerek? Deneyimleyen varsa bi anlatabilir mi?
humaninannesi61 Moonse_rose Doktorun sabah gelmeni söylemiştir büyük bir ihtimal. Sabah kalktığın gibi oraya gidiceksin. Sana kutuda sıvı içecek vericekler onu içiceksin...
Emineymen Moonse_rose gece 12den sonra bişey yeme sadece su içebilirsin demişti doktor sabah 8de gittim şeker ilacını içiyorsun 1 saat sonra kan alıyorlar ben içtim ama aç karınla o ilaç midemi bulandırdı son 15dk kustum iptal edildi yükleme
Haticeyildiz Moonse_rose sabah en erken saatte gidip ilk kan vericeksin sonra sekerli su iciceksin bi daha kan vericeksin tahmini 3 saat ac kalicaksin ama kendi tecrubemden yola cikarak soyluyorum sakin olaki yaninda yiyecek bisey goturmeden gitme bi pogaca kek her neyse artik ama kesin bisey gotur benim elim ayagim titremisti ac karna sekerli su iciyosun daha kotu yapiyo
CanSuu Moonse_rose Cnm ilk aç karnına bi kan alıyorlar sonra glikozu içiyorsun bi saat sonra yine kan veriyorsun onu içtikten sonra ve yine bir saat daha bekliyorsun son üçüncü kanıda veriyorsun yani 3 saat aç bekliyorsun 😔
MiracAlpinveUmutunAnnesi Gece 12 den sonra hic bir sey yemiyosun sadece su icebilirsin sabah ac karnina gidiyosun hastaneye özele gidiceksen ordan veriyolarmis şekerli suyu devlete gidiceksen czaneden kendin temin ediceksin hastanede sekerli suyu ictikten sonra 1 saat araayla 3 defa kan aldiriyosun 3.den sonra sonuclarin cikicak sonuclarla doktoruna gidiyosun 😊 benim boyle olmustu
Moonse_rose MiracAlpinveUmutunAnnesi 3 kez mi kan alıyorlar aman ya ben iğneden de çok korkuyorum 😒 Neyse dayanıcam artık, teşekkür ederim 😊
MiracAlpinveUmutunAnnesi Moonse_rose valla acik konusmak gerekirse zaten icin oldugun icin miden bulaniyo sekerli suyu ictikten sonra biraz daha bulaniyo ama geciyo ikinci kani aldirirken biraz basin donuyo 3. Kan alımında alisiyosun en son doktora gorundukten sonra sonuclarda iyi cikarsa hersey ye ben oyle yaptim 😀
Moonse_rose MiracAlpinveUmutunAnnesi Sonuçlar hemen çıkıyor mu peki? Ya ben normalde çok tatlı yiyemiyorum içim almıyor. Şekerli su içince nasıl olurum hiç bilmiyorum 🤷♀️
MiracAlpinveUmutunAnnesi Moonse_rose evet 3.kandan sonra 1 saat icinde yada 2 saat icinde cktı benimki
BBYaman Moonse_rose allah yardımcın olsun canım valla aç kan alıyolar sonra glikoz içiyosun 1 saat sonra tekrar kan ve 1 saat sonra tekrar kan. Açıkcası açlıktan ölüyosunuz. Ben glikozu içtikten sonra bi halsizlik miğde bulantısı yaşadım kanı verdikten sonrada allah ne verdiyse yedim valla ama bulantıda cok yedirtmiyo
Moonse_rose BBYaman Amin cnm bakalım ben ne hallere düşeceğim. İlk kez kontrol e gideceğim diye bu kadar gerginim. Normalde kızımı göreceğim diye çok heyecanlı olurdum😩
BBYaman Moonse_rose gerilme ya boşuna geçer geçer buda geçer ☺ Önemli şekeryuklemesi bence testlerin en önemlisi bana göre gizli şekerin varsa bebeğin veya annenin ölümüne kadar gidebiliyormuş o yüzden yaptırcağın için rahat bi şekilde gitmelisin
Moonse_rose BBYaman Doğru diyorsun bi an önce yaptırmam lazım 28. Haftadayım bu hafta son. İnşallah temiz çıkar da rahat rahat yemeye devam ederim 😋