fulyagah55 canım benim gönlünü ferah tut morelin yüksek olsun. İnşallah sonuclarimiz temiz çıkacak. Doktorum 1 değer bile yüksek olsa yine teste gönderecektim dedi. Çünkü bu riske kimse girmek istemiyor inşallah güzel sonuçlar alıcaz duadan başka birşey gelmez elimizden 🙏🙏🙏