yeni hastaneden geldim 7+3 günlüğüm utrosyonda bebeği görmüyor alttan bakak dedi baktı bebekte var kesede kalp atışlarında şimdiye kadar kanam yoktu alttan baktı kanam geldi düşük için ilaç verdi moralim bozuldu dedi bebek arkaya yerleşim utroayon resmi var ekleyemedim nasıl eklicem bilgi verirmisinix