2463nry Meraba kızlar ilk gebeligim ve doktor bu cumaya gün verdi miyom ameliyatı olmuştum diye zorunlu sezeryan olmam gerek 38. Hafta erken mi sanki bebeğime hakszlk yapıyorum cuma günü ama ben hala kararszm sizce iyi bi hafta mi ?
Mom8 2463nry yok canım gayet iyi bende sezeryan olucam 38 de alırız bebeği dedi doktor kilosu falanda gayet iyi dert etme
tashilal59 2463nry canım nst de sancı durumuna göre sezeryana alıyorlar bazı doktorlar ama bilemdm seni nst ile takip etse 2 günde bir en azından 39 haftada falan alsa sancı falan cıkmıyorsa daha iyi olur diye düsünüyorum anne karnında 1 hafta bile cok degerli
2463nry Cjdjdj keşke bende öyle deseydim hiçbişey demedim doktor 38 diyince his hafta bi haftadır yoruldum evet ama yinede dayanrdm
2463nry Mom8 ilk gebelik mi sanki bebeğime hakszlk ediyorum gibi hissediyorum dört gün kaldı ben hala dusunuyorum
Mom8 2463nry evet ilk gebelik canım hiç sıkıntı etme bence bebeğin kilosu az falan olsa neyse diycemde birde bebeğin herşeyi gelişmiş durumda yani şuan bile sancın tutup normal doğum başlayabilir o yüzden doğum için ideal zaman merak etme doktoruna güven
Defnesare 38+4 bugün sezeryan oldum. Sorunuz varsa cevaplayabilirim.😊 38 39 arası normal bence 38+0 demek 38.hafta bitti 39a giriyorsun demek zaten😊
2463nry Defnesare evet aslnda normal ama nedense vicdanım rahat etmiyo bakalm doktor he derse 39 istyorum birde bebeğiniz kaç kilo doğdu rabbim size bagislasin
2463nry tashilal59 aynen çarşamba gidicez covid testi için öyle soyliycem cuma yapmasın bir hafta daha kalsn vicdanım rahat etmiyo
Defnesare 2463nry Aminn sağ olun inşallah. 3kilo 40gr doğdu. Zaten son haftalarda çok az kilo alıyordu. Minnak bir kız😁