Gulsen4224 14 te kiz dedi 17 de kiz dedi kesin dedi doktor cinsiyet partisi bile yaptı hazırlığa başladık kendimi kıza cok kaptirdim sağlıklı olsun onceligimizdi ama bosu bosuna umutlandirdı 20.haftada bak erkek olmus yüzü felan erkek diyor nasil anlayamadı aklim almıyor 1 haftadır hala alisamadim hafta ya detaylı ultrason var artik ordada kesinlesince kabullenicem ilk bebis insan özeniyor pembelere cok fazla kapılmışım 😔