1 buçuk yaşında oğlum var şuan 10 haftalık oldum ve tekrara sezeryan olucam çok üzgünüm sezeryan olucam diye ilk dogumumda da normal sancı cejtim son dakakya kadar da gelmedi olmadı daha doğrusu kilosundan dolayı hemen sezeryan aldılar ve şuan tekrara sezeryan olucam korkuyorum 2. Sezeryan olacak olanlar var mi