Bana doktorum 3 aydan sonra bol bol yürü demişti günde en az 6.000 adım atıyorum bende doktorunuz sakınca görmediyse aksine yararlı normal doğum için kasıkta oluşan ağrınız içinde vucudunuzda kasılma hissettiğinizde oturup biraz dinlenin ben 26 haftalık hamileyim bu hafta kasiklarimda ağrı olmaya başladı yürürken oda yorulduğum için oluyomuş dinlenip tekrar yürüyorum