Merhaba güzel anneler, 18 haftamızda bebeğin beyninde iki tane kist çıktı detaylıya girdiğimizde birisi kaybolmak üzere dedi. Neyse onun psikolojisine alışmaya çalışırken detaylı sonucunda rahim ağzı uzunluğu sınırda dedi. İki hafta sonra kontrole gidicem. Gece de tuvaletten sonra su gibi bir çay bardağına yakın akıntı oldu neydi anlamadım. Hep bi huzursuzluk var içimde ya bi şey olursa diye. Alışveriş yaparken bile acaba erken mi dursa mı diye kendimle savaşıyorum. Bu korkuları yaşayan sadece ben miyim 😔😔 Hamileliğin keyfini çıkaramıyorum resmen sizde yaşadınız mı çok mu abartıyorum 😔