mavi0811 Kızlar 1 sene önce klomen tedavisine başladık o ay tedaviye başlamak için eşimden sperm testide istedi kadın doğum doktorum şimdi bu şubatta tekrar başlıycaz tedaviye tekrar tahlil istermi doktor.Eşimin sperm sonucu normal çıkmıştı bu arada.
afrasil mavi0811 canim isterler diye düşünüyorum sperm 3 ayda değişiklik gösteren birsey istemese bile vermeniz gerektiğini düşünüyorum zor birsey degil garanti olur en azından . Bide simdi sende ve esinde sorun yoktu sen esinle bir araya gelemiyorsun ki neyin tedavisine başlayacaksn bis yere hormon alma strese girme
mavi0811 Mom089 anladım kuzum uzun zamandır baktirmiyorum iyi olur aslinda bide özel hastanelerde içeri çağrılırken yanindaki akrabının girmesine izin veriyolar mi gorumcem benimle gelicek istemiyorum tedavi oldugumuzu bilmesini😔
Mom089 mavi0811 benim gittiğim özel hastane tamamen özel yani tüp bebek merkezi o yüzden herkes giriyor.. ben doktora birşey sorucam deyip önceden girip söyleyebilirsin istersen :) ama normal özel hastanelerde girilmiyor diye biliyorum