Merhaba, 39+0 dayım dr bu hafta içinde doğum olması bekleniyor demişti sancılarım da var ama bu nişan gelmesi olayını bir türlü anlayamadım çünkü 9 aydır akıntım var zaten ayırt edemiyorum.. Dün akşam ve bu sabah tam olarak yumurta akı kıvamında ve hafif sarımtrak akıntım oldu diğer akıntılardan farklı olarak. Bu nişan olabilir mi? Nişan illa renkli mi olmalı?