Arkadaşlar 18 Haftalık hamileyim. Dün akşam su gibi akıntım oldu, en yakın acil kadın doğuma gittim. Ultrasonda bebeğin suyunun iyi olduğunu ama vajinal muayenede bir su olduğunu gördü. Neden kaynaklandığını bilemeyiz tetkik etmek gerekir diye fakülteye gitmemimizi önerdi. Eğer bebeğin suyuysa gebelik sonlanması gerekebilir dedi Allah korusun 😢 fakülteye nasıl ağlayarak gittiğimi anlatamam. Orada da ultrason vajinal muayene yapıldı. Vajinal muayene sırasında öksürttüler. Sonra altıma içinde bant olan kırmızı bir ped gibi bir şey verip beklettiler. Kan israr vs hepsine bakıldı. Doktor bebeğin suyu olduğunu düşünmüyorum dedi. Çok şükür ki yarım saat sonra tüm sonuçlar çıktığında da hafif bir enfeksiyon var, Yatış veya Farklı bir tedaviye gerek yok , cinsel ilişkiden soğuktan ve zorlanmaktan olabilir dediler. Şükür ki korkulan olmadı. Hastaneden çıkmadan önce vajinal kamera ile baktı doktor ve plesanta aşağıda konumlanmış dedi, yani bebek aşağıda mı dedim korkarak. Güldü , zaten bebekler aşağıda olur plesanta yani bebeğin eşi bütün rahmi dolaşır şimdi de aşağıda konumlanmış. Biz her şey normal diyene kadar cinsel ilişkiye girme eğer girmeyi denersen bir kanama ile karşılaşabilirsin , ağır kaldırma , uzan dinlen dedi. İlk gebeliklerde korkulacak bir şey olmaz merak etme dedi. Cuma günü tekrar kontrole çağırdı. Bir tane vajinal krem verdi vajinit dediği için.. Benzer bir durum yaşayan var mı, plesenta rahme yakın konumlandığında ne yapılır. çok korkuyorum 😔 bu zamana kadar hamileliğim çok rahat geçmişti ama dün öyle bir korktum ki anlatamam 😔 Benim ve oğlum için bir dua edebilirseniz çok sevinirim, Allah hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah….