Hly10 Merhaba sevgili anneler. şeker yükleme testi yaptıran var mı aranızda ve yüksek çıkan .Benim yüksek çıktı gebelik şekeri varmış.Bilgi verir misiniz bilgisi olan var mı ?
Glysrcn Hly10 önce diyete başlıyorsunuz eğer diyetle şekeriniz düşmezse insilüne başlatıyolar. Ben bir hafta diyet uyguladım düzene girdi insilüne başlamadım o yüzden. Şuanda da diyet yapmaya devam ediyorum
aksoyrumeysa Hly10 merhaba 16. Haftamdayım daha şeker yüklemesi yaptırmadan şekerim yüksek çıktı. 1 hafta diyet yaptım ama düşmedi insülin başladık 🤦🏻♀️
Hly10 Glysrcn Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.Dahiliye doktoruna gitmemi istedi doktorum kısa sürede gideceğim
Hly10 aksoyrumeysa Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce normale döner .Bende gideceğim bakalım ne diyecek doktor