ilkerzorlu45 kizlar meraba.nar istior canim ama bebegi dysurur diolar sizce nekdar dogru..narli soda icmek istiorumm
Deletedmom_26 ilkerzorlu45 her söylenene inanma düşürür diye bişey yok bu cahil insanların konuşması bitiriyor beni kasayla yemiceksin tatlım sonuçda nefsin körelsin ben kışa denk geldim deli gibi yedim hiçde böyle bişey duymadım allaha şükür
Lena ilkerzorlu45 Aşırıya kaçmamak şartıyla yenebilir ama kasılmalara da neden olabilir yazıyor internette Keşke başlığa meyve ismi yazmasaydınız mevsimi değil çünkü herkesin canı çekebilir