Sultanesat ben de çok sık yaşıyorum. Ilık duş alıyorum, kafamı soğuk suyla yıkıyorum, en son poşete koyduğum buzları şakaklarıma,alnıma,enseme ve ellerimin üstüne koyuyorum. Tüm bunlar işe yaramazsa ki genelde yarıyor;en son parol içip karanlık sessiz yerde uyumaya çalışıyorum.