Kızlar doktorum ilk kontrolde rahmin Kalp şeklinde gibi sanki emin olamadım demişti bana. Kanaman lekelenmen oldu mu demişti. Şükür kanama lekelenme olmadı, kalp atışını da az da olsa duymuştum 2 ocak da. Randevu alıp tekrar gidicem önümüzdeki günlerde.
Bir şeyi meral ediyorum, ben bekarken adet sancısı çok çektim, Kadın doğuma gitmiştim. Ultrasondan bakan doktor bana hiç böyle bir şeyden söz etmedi hatta yumurtalıkların iyi çalışıyor rahimde vs sıkıntı görünmüyor herkesin acı eşiği ve regli süreci farklı demişti çok net hatırlıyorum. Kalp atışı için gittiğim de doktor tekrardan söz etmedi rahim şeklinden. Ama biraz kafama takıldı açıkcası.🙄