aksoyrumeysa Merhaba anneler. 16. Haftamda insülin kullanmaya başladım. Daha önce şekerim yoktu hamilelikte çıktı. Sonrasınada kalır diye korkuyorum. Başına gelenler bilgilendirebilir mi😥
DerinBade Benimde sekerim vardı insulin kullandım doğuma kadar günde 3 kez ama doğumdan sonra bisey kalmadi sadece diyetine dikkat et bebek kilolu olabilir diye