yaseminnn54 genelde cikiyor canim,benim 28.haftada cikmisti,ben hissettim bebegin yukari ciktigini cunku rahatliyorsun daha rahat haraket ediyorsun,ben bebek yukari cikana kadar yuruyus yapmadim ,arada ayaklarimi yukari dikip uzundim,ayakta cok kalmadim kisacasi dikkat ettim ve agir kaldirma sakin