Esrakavak Proxywomen kullanacagım bu ay . Ama adetımın 12. Gunu . Internetten sipariş verdıgım ıcın ancak bu gune geldı. Başlamalımıyım yoksa adet olmayı bekleyıp adet sonrası mı kullanmalıyım , İlk kez kullanacagım.