Merhaba, ben de buradan okuyup evde 2 günde bir havuç suyu içiyordum faydasını görürüm diye, doktoruma kontrole gittiğimde söyledim sık sık havuç suyu içiyorum dedim, ben önermiyorum o kadar havuç tüketilmesini dedi şaştım kaldım. Günde 2 havuçtan fazla yemen iyi değil, havucun içinde çok fazla A vitamini ve şeker var dedi. (Sonuçta bir bardak havuç suyu için en az 6-7 havuç sıkmak gerekiyor) A vitaminin de fazlası bebek için zararlıymış. Suyunu artırmak için yapabileceğin en iyi şey su içmek dedi. 3-4 günde bir de seviyorsan havuç suyu içebilirsin az havuç sıkarak dedi.
Yani diyeceğim şu ki, size önerilen ve iyi gelen şey, başkasında aynı etkiyi göstermeyip aksine ters etki de yaratabilir. Veya kiminin suyu çok çok azalır, havuç suyunun faydası, zararından önemli olabilir. Eğer ki kontrole gittiğimiz doktorumuza güveniyorsak, ona danışmadan herhangi bir şey yapmamalıyız. Her bir gebenin durumu ve öncelikli ihtiyaçları farklıdır sonuçta.
Sevgiler 👋