Gulefsan Merhabalar ankara medicanaya giden anneler var mı acaba hastaneden memnunmusunuz ve hangi doktoru önerirsiniz çarşamba günü 9haftalık olucam hala kendime be bi hastane ne bi doktor bulabildim
Hudeyce Gulefsan bende 7+4 oldum ve aynı arayis içindeyim insan çok strest oluyor umarım güzel yorumlar gelir 🙁
Sltnasy Gulefsan merhaba canım bende medicana hastanesine gidiyorum doktorum seda tamsoy atlıman öneririm çok ilgili bir hoca bence geç kalmadan gitmelisin ..
Gulefsan Hudeyce umarım 🙏🏻 Kimsede yorum yapmadı giden yok galiba 😒 sizdemi ankaradasınız , nereleri düşünüyosunuz
Hudeyce Gulefsan bende Ankara’dayım ama henüz çok kararsızım bende özele mi gitsem devlete mi diye devlete gitsem şehir hastanesi olur
Gulefsan Hudeyce etiketlersen çok sevinirim🙏🏻 Ben geçen hafta şehir hastanesine gittim kalp sesi dinletmiyolarmış kalbi atıyo gördüm biZ dinletmiyoruz dedi😔 pandemiden ötürü bide normal doğuma cesaretim yok oyüzden özel tercih ettim bende
Hudeyce Gulefsan ciddimisin üzüldüm ya çok saçma dinletmemeleri öyle bir hastanede :( ben bakayım etiketliyeyim hemen bende iyiki gitmemişim oraya siz nereye yakın oturuyorsunuz?
Gulefsan Hudeyce aynen bende çok üzüldüm okadar heveslenmiştim kalbini duyucam diye 😔 yenimahellede oturuyorum ben
Hudeyce Gulefsan etlik lokman Hekim hastanesinde Hatice ve elif hanımı da öneriyorlar ama bende henüz gitmedim sadece isimlerini çok duydum
Gulefsan Hudeyce lokman hekimin yorumlarını pek beğenmedim ondan direk eledim onu ama galiba koru hastanesinde duygu hanıma gidicem herkes çok övdü
Gulefsan Hudeyce çukurambardaki koru hastanesi. Ama ben aşkın gülerden Randevu aldım doğumları koruda yapıyormuş yorumlarda iyiydi aklımda yokken birden karar kıldım😂
Gulefsan Fzlh aynen paket aldım koru hastanesini seçtim ben 8500+350+440tl oldu işk mayne ücreti 350tl aldılar detaylı ultrsnda 440tl. Eğer memırial olsaydı 10.000 artı üstüne eklencekti ben koruyu seçtim daha uygun diye
Sseedd10 Tkara medicana pahali diye hatirliyorum arayip konusmustum sanki 8 9 demisti yanliş olmasin. Ben Lokman Akay hastanesi ibrahim beye gidiyorum suanlik memnunum ve paket aldim. 9haftaligim
Sltnasy Tkara hicbir bilgim yok canım hastaneyi arayip yada hastaneye gidip ogrenebilirsin anlasma oldugundan dolayı biz para vermiyoruz