Herkese merhaba 😍 6 aylık evliyiz ve yaklaşık 2 aydır bebek planlaması yapıyoruz bu ay regl bitişinden yumurtlama dönemi bitişine kadar değerlendirdik 🤭 insan utanıyor ama danışmakta istiyor, şu an reglime 10 gün var benim merak ettiğim şayet hamileysem bu 10 gün içerisinde ne gibi belirtiler yaşarsam hamileyim diyebilirim sizler neler yaşadınız 🥰