Tostosunannesiii Az önce doktordan geldim 5 haftalık hamileyim ultrasonda baktı rahım ıcı kalınlasmıs kendını hazırlamıs dedı cuma gel keseyi görürüz dedi bı sorun yok şuanlık dedi neden böyle oldu anlamadım 🥺 kotu bısey degıldır umarım
tugbaayilmazz Tostosunannesiii benimde 6.haftada gözüktü canım kese 7.haftada da bebeğimizin kalp atışlarını duyduk şuan 23 haftalık olduk inşallah sizde hayırlısı ile kalp atışını duyarsınız
Nurtrky Tostosunannesiii sakin olun stres yapmayın kese 5. Haftanın sonunda net gözükür kötü şeyler getirmeyin aklınıza hayırlı olsun bebişiniz🌸