Kızlar makat gelişiz şuan ve böyle giderse doktorum 38 de sezeryan yapacağını söyledi sizde durumlar ne daha fazla bekleyelim demek istiyorum doktora ama şimdiden göğüs kafesime baskı yapıyor kemiklerim acıyor hafta ilerledikçe daha zor mu olur bilemedim