Shn16 çok güzel anlatmışsın👏🏻Benim faktör 13 heterozigot mutant yazıyor diğerlerinde mutasyon saptanmamıştır yazıyor. Sana ablamın yaşadıklarını anlatayım. 4 kere hamile kalıp kayıplar yaşadı (8-9 haftalık) doktorlara göre hiçbir sorun yoktu sonrasında hamile kalamamaya başladı ovulasyon takibi, soğan–incir kürleri, maydonoz süt buharı filan herşeyi denedi yok yok. Sonra özel kadın doğum doktoru rahim filmi istedi filmin sonucuna göre tüpler tıkanmış olarak gözükmüş. Özeldeki doktor hemen başka bi özel doktoruna yönlendirdi orasıda tüp bebek merkezi 4 kayıptan sonra nasıl olurda olay tüp bebeğe geldi diye ablam kendi kendini yedi bitirdi. Özeldeki tüp bebek merkezine gitti dünyanın parasını çıkardılar karşısına ablamda ege ünv. tüp bebek merkezine başvurdı ve olumlu sonuç aldılar denemeya başladılar. Devlette olduğu için 3 tüp bebek denemesi ücretsiz (cüzi miktarda ilaç paraları var sadece 400-500₺ civarında) ilk deneme hüsran, ikinci deneme hüsran. Üçüncü denemeyi hemen yapmak istemediler vücut dinlensin bide son şans omunca insan dahada geriliyo. Üçüncü deneme için ara verdikleri sırada ablam kendiliğinden hamile kaldığını öğrendi. Devletteki doktora tüm tahlil sonuçlarını gösterdiğinde senin sonuçların normal tüp bebeğe gerek bile yokmuş demiş. Ben senin önceki kayıplarını göZ önünde bulundurarak raporlu iğne yazıyorum düzenli kullan demiş ve sonuç başarılı yani şuan yiğenim 1 yaşında.
Demem o ki çoğu doktor dediğin gibi bu konuda çok fazla fikir ayrılığı yaşıyor kimi iğneyi veriyor kimisi vermiyor. Bende ısrar edip iğne yazdırma taraftarıyım. İğnenin hiçbir zararı yok bu arada incecik bi iğnesi var kullanmadan önce havasını aldırman çok önemli 1-2 damla dışarı akıttıktan sonra vuruluyosun🤗uzun oldu biraz🙈