Happybsrn inşallah üzülme bende stres yapıyordum hatta bi arkadaşım vardı beraber deniyorduk çocuk icin onun bebek haberini aldım çok sevindim ama kalbimden bişeyler koptu sanki o kadar ağladım ki kıskandığı icin değil ama insan çok üzülüyor benim acaba olmayacak mı korkusu sarıyor etraftan duydukça hatta o kadar kötü ağladım ki bayılacaktım eşim bile çok üzüldü belki çok kötü bişey yaptım ama 2 sene olmustu 2 rahim filmi bi ölü doğum bi kürtaj bi aşılama inan benim kadar stresli giren olmamıştır ama ertesi günlerde öğrendim ki hamileyim inşallah seninde olacak inanıyorum 🤲🏻