Eeeeeebru ben buğday tenliyim ama koltuk altımda kararma vardı hep. Aşırı değil belki ama var sonuçta. Karbonatlar, limonlar çok şey denedim ama faydasını göremedim belki faydasını görmüyorum diye uzun vadeli kullanmayıp, kullanmayı bıraktım diye bilmiyorum. Genital bölgemde de mecvut kararma ama koltuk altımda ki kadar değil. Gebelikte artmadı kararmalar ama hala devam ediyor, benim hep vardı bir çözüm bulamadım bulan varsa söylesiin👍🏼