Neslihan1903 A1994 göbeğin var mıydı hamile kalmadan önce göbek yağın varsa normal ama bu ara hissetmen lazım 🤗
Minisannesi2904 A1994 26-28 e kdr düzensiz hareketleri olur endişe etmeyin 28 den sonrası önemli zaten son zamanlar daha önemli tabi
ogrencianne35 A1994 ilk gebeliğim elimi karnıma koyuyorum sürekli konuşuyorum bebegimle ve hissediyorum 17.haftadan beri
Minisannesi2904 A1994 çok minnak daha o yüzden hissetmemen normal canımm😍😍 ilerleyen zamanlarda belirgin olucak ztn yeri daraldıkça daha sert hareketler gelicek 🙈
Minisannesi2904 A1994 benimde ilk gebeliğim bende çok merak ediyodum ilk hareketlerini hissedince okdr heycanlanmıştımki hareket ettikçe elimi karnıma koyup dua okuyorum 🙈 rabbim bizlere bağışlasın evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alalım inşallah
1991_1991 Bende 21 haftalık hamileyim kızım olacak nasipse, daha hiç hissedemedim. Tedirgin oluyorum bende… Hiç hissetmedim daha çünkü..
A1994 1991_1991 ben 22 haftalıgım daha bende hissetmedim ama doktora gittigimde bi hareketli bi hareketli inşallah bişey yoktur içinizi ferah tutun
A1994 Gizemm16 içinizi fetah tutun ben doktora sordugumda daha güçlü degil annesi zamanı var bekle demişti bana