Happycik 24+3 iken şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık şekerim 98 Saat 170 Saat 125 çıktı. 31+4 haftaligim Bugünde açılik sekerim 79 Kahvaltidan 1 saat sonra şekerim kanda 87 çıktı. Normale dönmüş mü demek oluyor bu iki test arasında fark var mı.