Sumeyyeunal Kızlar bugün sabah beri mide bulantım yoktu yemek yedikten bi müddet sonra direk afedersiniz kustum . Mide bulantısı olmadan kusan oldu mu hiç ?
mlkkk Sumeyyeunal benimde mide bulantım olmadı ama ya koku aldım kustum ya yediğim şey mideme ağır gelir gibi oluyordu kustum beni en çok koku etkiliyordu
Sumeyyeunal mlkkk Evt ya yemek yaptım o koku tuttu beni kokular fena bulandırıyor tiksiniyor insan herşeyden
mlkkk Sumeyyeunal öyle malesef bulaşık Makinesini dolu boş ne zaman açsam gidip kusuyordum😅Yemek yapasımda yiyesimde gelmiyordu bambu sunumluklarımın kokusunu alıyordum rezillikti😅8.hafta gibi başladı 10.hafta gibi o hassasiyet azaldı çok şükür
Sumeyyeunal mlkkk benim 5 haftada hafif başladı şimdi 6 haftalık olduk biraz dha yoğunlaştı. mide bulantım da oluyodu hafif hafif . Bugün olmayınca da şaşırdım . Ama bu sefer de bulanmadan çıkardım ve ilk defa çıkardım . Değişik haller içindeyiz 😅