Merhabalar
Bat 8 ocak tı ama adet olmadım daha. Dün gece adet sancısı başladı ama hala olmadım. Normalde ağrıdan sonra Bi kaç saat içinde başlardı adetim. Bu gün de yine ara ara geliyor agrı.
Böyle Bi durum yaşayıp hamile olan va rmı acaba
Henüz gebelik testi de yapmadım ne zaman yapıyım sizce biraz daha bekleyim mi