mbilge Selam kızlar bebişleriniz için nasıl yatak tercih ettiniz ? Biz tayinciyiz park yatak düşünüyorum ama marka model karar veremedim
mom44 mbilge ben park yatak alfım iyiki diyorum hafif kaldır topla süpürürken falan müthiş rahatlık bide kızım 3 yasına yakın hala içinfen çıkamıyo aklımfa kalmıyo benm markası baby max
ZZeyynePP mbilge maccon anemon park yatak aldım markası birde özel yatak yaptırmıştım 170 TL ye internetten çok memnunum :)
Thutik mbilge yoyko 8 in 1 önerdi çoğu kişi, hem park hem anne yanı diye, görüntüsünü beğenemedim bir türlü ama yine de ondan alacağım sanırım 🍀
Gupssse mom44 yeni doğduğunda kullanımı zor olmadı.mi ? Ayarlanabilir olayı yok diye biliyorum yani yatak baya aşağıda kalıyor demi
mom44 mbilge şimdi 2 bucuk yasında kızım odasını yeni yapacağım yatağını dolabını keyfime göre mobilyacıya yaptırcam en güzeli başka park yatak
mom44 Gupssse hayr üstünün abaratı var taktım baya yukarıda 6 7 aydan sonra kızım hareketliydi o zaman aşağı indirdim altına battaniye koydum şimdi battaniyede yok ama başka kafemesi var üstüne takıo çıkmalı
mom44 Leyla2020 evet yattı çok rahat hatta şöle sölim onun araka katı var ı takılıydı ben yataktan kalkmadan direk alıyordum yanında file olsuhu içinde çok rahat görüyorum kzıımı
Tuuanammm mom44 benımkı de aynı marka park yatak gercekten buyuk kolaylık katlanıp cantaya koyuluyo o ozellıgınıde sevdım.bıde alt degıstırmek ıcın ayrı aparatı var o da cok kullanıslı
mom44 Tuuanammm evet zaten ürün kraft markasının ürünüymüş yani alırkrn de bundan 2 bucuk 3 sene önce yaklasık 400 civarına aldık yatagıyla beraber katla koy hafif kızık büyüdü şimdi açıp kendi giriyo oynuyo
ZZeyynePP mbilge kullanışlı 19 aydır kullanıyoruz :) iki katlı 6 aya yakın yüksek katında yatırdım yatağını bu sebepten biraz ince yaptırmıştım şimdi fermuarını açık bırakıyorum girip çıkıyor uyanınca geliyor ağlamıyor :))