Suzik Selamlar anneler, anne adayları. Benim erkek bebeğim olacak nasipse, doktor iki böbreğinde de genişleme var takip edeceğiz dedi. Bu durumla ilgili bilgisi olan ya da başına gelen var mı?
Bireylulmasali Suzik benim kızımda da var canım dr endişe etme çoğu gebede oluyor ama takipte kalmalıyız dedi yani doktorum çok rahattı riskli bir durum olsaydı söylerdi
Betus-27 Suzik bizde de var canım kızım da ama doktor hiç endişe etme bi sorun değil dedi doğrumdan sonra düzelir düzelmezse bile yine takip gerektirir sadece ciddi bişey değil dedi ☺️
Beyzan Suzik benim arkadasimin oğlumda da oldu detaylı ultrason da böyle söylediler ama onun tek böbrekti yanlış değilsem 34 ya da 36 da tekrar detaylı ultrasona girdi dr genişleme durmuş şu an iki böbrek aynı seviyede demiş maşallah sağlıkla doğdu darısı tüm bebislerimizin başına hiç kafana takma düzenli takip ve doktorun ne derse onu yaparak üstesinden gelirsiniz Allah in izniyle
Suzik Bireylulmasali bu arada bişey sorabilir miyim kaç haftalık bebişiniz? Doktorunuz ne güzel rahatlatmış sizi, bizim canımız çok sıkıldı.
Suzik burcakin18 bi tanesinde vardı ilk şimdi 30. Hafta gebeliğimin ikisinde de var biraz genişleme ama müdahale edilecek durumda değil, takip edeceğiz dedi.
Suzik Betus-27 bişey daha sorabilir miyim, sizin bebişiniz kaç haftalık acaba? Diğer arkadaşlara da soruyorum da sağolun yardımcı oluyorsunuz🙏Bi de tek böbrekte mi var ikisinde de mi?
Bireylulmasali Suzik 23+1 canım doktorum beni de çok iyi tanıyor her şeyi açık açık konuşuyor benimle yani panik edilecek bir durum olsaydı söylerdi içini ferah tut bence 🌸
Ortmenanne16 Suzik benim oğlan da çıktı doktor dedi ki korkma gelişim tamamlandikca geçiyor en kötü sünnetle geçiyor dedi haftaya gittik kontrole geçmişti 🙏🙏
Suzik Ortmenanne16 çok sağolun, peki tek böbrekte mi vardı ikisinde de mi? Bi de kaç haftalık bebişiniz?
Ortmenanne16 Suzik sağ böbrekti. 24tü canım 27de gittik düzeldi erkek bebekte yüzde 40 oluyormuş doktorum tek tek anlatmıştı bebek o gün içinde amniyon sıvısı içip çişini yapmasa o bile böbreği etkilermiş 🙏🙏
Gulgok Suzik Benim de bebeğimin 1 böbreğinde genişleme görüldü. Doktorum korkulacak bir şey olmadığını doğuma kadar geçebileceğini söyledi. Ama her ihtimale karşı doğunca çocuk doktorunun da bu durumdan bilgisi olup ona gore muayne edilir. Endişe etmeyin geçecek inşallah
Suzik Gulgok inşallah geçer, bizim de ilk tek böbrekte vardı şimdi ikisinde de varmış biraz ondan tedirgin olduk, çok teşekkür ederim🙏