Etk123 Selam anneler. İç karnı dar olanların erken doğum yapma riski olduğunu durdum. Çok mantıklı gelmedi bana ama yine bi size sormak istedim. Aramızda iç karnı dar olupta 40 ından sonra doğum yapan var mı acaba?
MiniKaya Etk123 iç karnın dar olursa ve bebeğin kilolu olursa çok bekleteceğini sanmıyorum doktorun canım 38 de falan bebek kendi gelemzse sezaryene alabilir çocuğu riske atmamak için
Beyzan Etk123 iç karnın dar olması nasıl anlaşılır acaba ben hep çok zayıf bir kızdım. Evlendim hamile kaldım 25 kilo aldım ve baya büyük kocaman bir karnım vardı. 39+5 de su gelmesi ile başladı doğum sonrası Sezaryen oldu.
Etk123 Beyzan Ben 11 haftalığım hemen karnım şişdi. Aç karnına bile net belirgin. Doktor iç karnın olmadığı için hemen çıkmıştır sıkıntı yok dedi.
Yarenn13 İç karnınız dar olduğunda bebeğin yeri az oluyor ve gelişimini tamamlamakta zorlanıyor bir kaç tanıdığım bu sorundan dolayı erken doğum yaptı, kiloyla ve zayıflıkla alakalı bir durum değil doktorunuz muayene ederken söylüyor zaten size