Aselisra Merhabalar bebeklerinizin kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz? Ben 5+4 günlük merakla bunu bekliyorum 😊
sedaakturk Benim randevum 7+6 daydı o zaman duymuştuk çok tatlı heyacanlar bunlar siz de hayırlısıyla duyun inşallah 🤲🏻🌺
Aselisra Ben ilk bebeğimi duymadığım için aldılar bu ikinci bebeğim ve endişeliyim inşallah duyarım bu sefer 🙏