oykuduru21 Kızımıza Öykü Duru ismini vermek istiyoruz sizce nasıl kızlar? Bence gayet uyumlu ama geçen gün bir kişi uyumsuz yakışmamış dedi aklıma takıldı aslında bizim içimize çok sindi.. yorumlarınızı yazar mısınız 😊
Gizmolata oykuduru21 sessiz harfle bitip sessiz harfle başlayan başka bir isim geldiği için bazılarına uyumsuz gelebilir. Ben 2 isim çok sevemiyorum malesef tek isimciğim. Ama ikiside gayet güzel adıyla yaşasın🥰 ayrıca önemli olan sizin içinize sinmesi
oykuduru21 sedaakturk çok teşekkür ederim amin hepimizin evlatları hayırlı güzel huylu olsun inşallah 🥰
oykuduru21 Gizmolata aslında ben özellikle ağız yormasın diye sesli harfle biten isim önüne sessiz harfle başlayan isim düşündüm, ben sadece Duru istedim ama eşim iki isimden vazgeçemiyor 😅 teşekkür ederim 🌸
nilsmother oykuduru21 ayrı ayrı çok güzeller uyumlu da🌺 bnde Ayşe nil koyucam nasipse kendim yakıştırdıgım için uyumlu buldum başkası ne düşünür bilemem 🤩 sen de beğeniyorsan koy☺️