aylin08166 Kbrau 6.haftadayım çok ayakta kalınca çok yürüyünce benimde ağrıyor doktor normal olduğunu söyledi
Kbrau Benimde bir kac saat suruyordu normal geliyordu dediginiz gibi sonra geciyorduda ankarada yasiyorum dun gece deprem oldu ilk defa yasadim korktum sonra agri girdi halada yururken agriyor tedirgin oldum biraz