Didi6 Kesinlikle katılıyorum aklıma ilk o geldi oylara bakınca, eşime dedim ki en çok Eylül almış ama rüya ona çok yakın sanırım insanlar Eylül’ü çok duyduğu için, lale hiç almamış çünkü duyulmadık bir isim ama çok güzel halbuki dedim. Bana da Lale ve rüya naif kibar geliyor o yüzden, ben şu an ikisi arasında kaldım. Diğerleri de hoş çevredekilerin fikirleri ile bulduklarım eleye eleye, elbette fikrimiz değişebilir O yüzden her fikre de açığım hepsi güzel ama ikisi daha güzel geliyo bana şu an, daha iyisini bulana kadar😂