Ben de şunu sorsam nasipse benim de tam yarıyıl tatilinden önce 24 doluyor 2. Dönem böyle devam ederse uzaktan devam edicem doğum Mayıs’ta nasipse toplam 16 hafta benim doğum sonrası yaz tatiline geliyor iznim kaynamış mı oluyor eylülde kullanamam değil mi