Mervemerve58 Anneler 17+3 teyiz kızımla hareketlerini ne zaman hissederim acaba arada bi seğirmeler oluyor ama o kızımın hareketlerimi yoksa damar segirmelerimi emin değilim
Angelsmom29 Mervemerve58 oğlumu tam bu haftalarda hissetmiştim ama genelde ilk gebelikse özellikle 24 e kadar hissedilmemesi normal
mrvshn1 Mervemerve58 İlk gebeliğim 16. haftamın sonlarına doğru hissetmeye başlamıştım. O seğirmeler mutemelen bebişiniz 😍 Ama ilk gebeliklerde 24. Haftanın sonlarına kadar hissedilememesi de normal deniyor.
Gull_94 Mervemerve58 ıkıncı hamılelgım ve bende net olarak nerdeyse 18de hıssettım mutlaka hossedeceksnız ama zamanı vardır demekkı ılk gelebelktede 22ye kadr normal hossetmemek