Tostosunannesiii Bugün ilk defa doktor kontrolune gideceğim bebeğim beş haftalık. Sizce ultrasonda göZükürmü ? ne yapmalıyım ? Bu şekilde olupta yaşayan varmı 😇🙏🏻🤰
Zekplt Tostosunannesiii ayyy benim ilk gittiğim hafta . Şuan muhtemel kese göreceksin 6. Haftasonuna doğru kalp sesini duyuyorsun Allahım şuan gözümden bir damla yaş pıt🥰 çok heyecanlı oluyor suan seni anlıyorum ♥️ Allah sağlıkla kucağına almayı nasio etsin
Ef24 Tostosunannesiii 4+3 de öğrenmiştik nokta şeklinde işaretliydi 7. Haftadaki kontrolümüzde belliydi bir bebiş olduğu kafası ve gövdesi 😍
momof3 Tostosunannesiii Perşembe günü ilk kontrole gideceğim 6+5 olacak son adete göre 🙃 Hayırlısı bakalım kalp atışını dinleriz dedi doktor
Tostosunannesiii Zekplt ayy insallah ya o kadar heyecanlıyımki anlatamam . Eve sığmıyorum resmen . Sorma sorma benımde gozyasım pıt oluyo 🥰😍 … kalbım tasıyo sanki anlatamam 🙏🏻😇
Bittercikolata Tostosunannesiii ben gördüm bebeğimi kese içinde ama kalp atışı duyulmuyodu. Bebek aynı yanıp sönen ışık gibiydi. Doktor çok küçük olduğu için duyulmaz ama bak kalbi oluşmuş yanıp sönen ışık gibi gözüken kalbi demişti. Ondan sonra taa 9. Haftada çağırdı kontrole kalp atışını o şekilde gördüğümüz için 😊