Mel05 Selam arkadaşlar bugün test sonucum çıkmış carşambaya doktoruma gidcem ama icimicimide yiyor. Sizde sonuc nasil? https://imgyukle.com/i/a4eMhI
Evlimutlubebekli Mel05 kacıncı haftada yapılıyor acaba7 #4 gunlugum bende kıbrıstayınnesımın ıs geregı. Ama türkiyedeki doktorlar gibi degil. Ne. Anneye. Ası yapıyolar. Nede bırsey hamılelıktekın aşılar nezman oluyor bana bunkonuda. Yardımcı olurmusunuz
Mel05 Evlimutlubebekli cnm hayirlinolsun ilk başda. Asi sadec tetonaz yapiliyor. Ikilimtest benim 11 hafdamda yaptirdim. 22 hafda detayli ultrasonnyapilabilimiyor. 18 hafda sanirsam 3 lu test vardi.