Merhaba daha önce de sormuştum burdan, kasım ayında kimyasal gebelik geçirdim aralığın 15inde sonlandı. Daha sonra tekrar adet olmadım bi kaç gün içinde olurum diye düşünüyorum. Doktorum 3 ay tekrar gebelik düşünme falan dedi. Sebebini sorduğumda düşük sonuçta bekle dedi. Kimyasal gebelikten sonra beklediniz mi? Ya da hemen hamile kalan var mı nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Tekrarlanmasından çok korkuyorum