Fatma2277 Kızlar nasip olursa bir erkek bebeğimiz olacak. Eşimin ismi Yasin babamın ve abimin isimlerinin arasında Ali ismi geçiyor. Şimdiye kadar hep isim aradık aklıma Ali Yasin ismi geldi sizce çok mu garip duruyor bana çok hoş geldi sizce nasıl
yasemin333 Fatma2277 illa koyarım diyorsanız Yasin Ali daha iyi sanki çünkü kısa isimler 2.isim olduğunda söylenişi kulağa daha hoş geliyor 😊
Gulhan16 Fatma2277 Hiç garip değil bende eşimin ismini koymayı düşünüyorum Allah nasip ederse Yasin Ali gayet hoş geliyor kulağa ☺
Fatma2277 Gulhan16 çok teşekkür ederim kimisi beğeniyor kimisi beğenmiyor ama bana da çok güzel geldi :)
Chucky Fatma2277 Allah adıyla yaşatsın hz Ali gibi yiğit Yasin gibi her kalbe dokunan biri olur inşallah 😊