Dün buraya yazmıştım belki hatırlayanlar olur 🙈 bu sabah kan verdim betam çok yüksek çıktı doktor hemen ultrasona aldı ve 7+2’lik ikiz bebeklerim olduğunu öğrendim. Her şey çok normalmiş ve sağlıklılarmış ❤️ çok sevindiğim için sizinle de paylaşmak istedim. Bana önerileriniz var mı 🙈