KbraOuz bnm de 16. Haftamdan sonra yükselmeye başladı ama çok diil alt 120 ast 90 dı...20. Haftamda dahiliyeye gittim...dahiliye biçok test istedi işte hepatit testleri vs. Bi de karaciğer usg...çok şükür onlarda bişey çıkmadı,, ama yükselmeye devam ederse sıkıntı olacağını söyledi...kadın doğumcu bana ecopirin vermişti son bi aydır onu kullanıyodum,,ilaç kaynaklı olabilir kullandığın tüm ilaçları bırak ve gastroenterolojiye git dedi...neyse işte gittim,, gastro doktoru dediki enzimlerde gün gün 100lü 200lü şekilde hızlı bir artış olursa bu tehlikelidir, gebelikte ilaç kaynaklı veya sebepsiz olarak karaciğer enzimleri yükselebilir endişe etme dedi takip verdi...şuan hiç bi ilaç kullanmıyorum ve her hafta ölçüm yapılıyo...yerinde sayıyo bakalım...bugün tekrar ölçüm yapıcaklar...şuan 23+6 dayım...tavsiyem şu; ölçümlerinizi ihmal etmeyin,,artış hızlı ve çok büyük sayılarda olursa mutlaka doktorunuza iletin...ama gebelikte bu tarz şeyler normal...RABBim hepimizi hayırla sağlıkla evlatlarımıza kavuştursun inşALLAH...