Sedir Kızlar 2 hamileliğim ama unuttuğum ve merak ettiğim bişey var sonaylarda dr kontrollerimiz ayda bi kereden 15 günde bir gidiliyordu kaçıncı haftalarda başlıyordu ben 29 haftalığım dr bir ay son gel dedi de merak ettim
merveeelif Sedir bi sikinti yksa cnm bnm de ikinci hamileligim 30 haftalikken doktora gttigimde 3 hafta snr gl dedi gittim kan degerlerime bkldi 1 ay snr gld pazartesi gunu gidicm 37 haftalik olucm o zmn. bklm nasl yol izleyecek
Cakil01 Sedir 32. ya da 34. Haftadan sonraydı yanlış hatırlamıyorsam. Doktorum öyle söylemişti. Bende 27 deyim şuan
Sedir merveeelif bi sıkıntımız yok çok şükür de ben yine 15 bir gitmeyi tercih ederim vakti gelince çünkü ilk kızımda suyum azalmıştı gitmeseydim farkedilmicekti 37 haftada aldılar hemen bunda da endişeleniyorum onun için
Ozlemrmzn Ben 33+3 haftaligiz. Bildiğim kadarıyla 35 haftaya kadar ayda 1 gidiliyor. 35 haftadan sonra her hafta gidiliyor. Riskli hamilelik geçirenler için farklı oluyor.
merveeelif Sedir kizimda da ayni doktora gittim cnm Allahin izniyle bisi olmadi hm doktorum randevuyla calisio maalesef her istedigimde gidemiom