33 haftalık hamileyim ve hep saçma sapan şeyler duydum sola doğru yatmassan bebek rahat olmuyor kordonu dolaniyo sirt üstü yatinca bebeğe zararı olur felan filan sol tarafıma yatinca karnım ağrıyo ve bebeğim çok fena bi şekilde gerilip tekme atıyor saga dönüp yattığım zaman sanki rahatlıyo aynı şekilde bende çok rahatlıyorum sıkıstigindan sagda hareket etmiyo diyo bazıları ama soldan sağa dönerken sirt üstü yattım ve kendiliğinden sağ tarafıma geçti normalde de sağ tarafta zaten kafam karıştı 😣